Kilo Vermek İçin Pratik Yöntemler

Zayıflamak istediği halde egzersiz yapmaya vakti olmayan insanlar için kilo vermek zor bir durum. Bunun için gün içinde yapılabilecek ve çokkolay zayıflama zaman almayacak yöntemler bulunuyor.

  1. Su içmek. kurtulun yedi içecekler vücudun kabarık ve şişirilmiş hissettirmek için büyük olasılıkla. İçki sağlıklı, aromalı su yerine. Yüksek kalorili atıştırmalıklar ve davranır üzerinde doldurmak o kadar çok durumda, bir kokulu, aromalı su veya taze meyve ile tatlandırılmış bir içme suyu sizin istek tatmin edebilir.
  2. Haftada bir uzun egzersiz. Etmeyin en azından yapmak için vücudunuzun meydan bir uzun egzersizsonraki 2-3 hafta boyunca. Zaman aynı miktarda her gün için çalışma dışarı için kullanılır, bu özellikle önemlidir. Genişletilmiş oturumu, vücudunuzun meydan daha fazla kalori yakmak ve metabolizma başlatmak tekme yardımcı olacaktır.
  3. Sizin tuz alımını azaltın. önümüzdeki iki hafta boyunca uzak tuz çalkalayıcı koyun.  Çok fazla sodyum yüzünü kabarık yapar ve elbiselerini sıkı uygun. Daha ekleyerek gerekli değildir pek çok ambalajlı gıdaların yeterince tuz daha fazla içerir. Bu basit bir değişiklik yaparak görünüm ve daha iyi hızlı
Reklamlar

Basit Egzersizlerle Hızlı Kilo Vermek

Özellikle kadınlar mümkün olan en kısa sürede kilo vermek isteseler de fazla kilolardan kurtulmak genelde uzun zaman alır. Fakat düzenli egzersizşekilde yapılan egzersiz hareketleri daha hızlı kilo vermeye yardımcı olacaktır. Daha kısa sürede daha fazla kalori yakmak için hazır mısınız? Eğer çalışkan umursamıyorum ve spor salonunda harcamak saat yoksa sonra Tabata egzersiz sadece gereken istediğiniz olabilir vücut kompozisyonu değiştirmek ve kilo. Moda egzersiz 1990’lardan bu yana hız pateni toplumda bir elyaf olmuştur ama şimdi bir çalışma Amerikan Egzersiz Konseyi tarafından yapılan aynı zamanda egzersiz sonuçlar istiyorsanız düzenli millet için iyi bir egzersiz olduğunu göstermektedir.

Tabii ki, iyi bir Tabata tarzı oturumu bir araya getirmek için biraz zaman ve enerji alır. Kendi kurma sorun üzerinden gitmek istemiyorsanız yüksek yoğunluklu aralıklarla Tabata formatında, daha sonra Chris Freytag yeni DVD deneyin. Geçenlerde onu yeni yorumlanan HIIT Serisi Egzersiz DVD ve büyük bir yorum verdi.